Sabtu, 28 Januari 2017

MILKY COCONUT SCRUB

CERAHKAN CELAH PEHA, LEHER DAN KETIAK SERTA-MERTA

"Mudahnya tanggalkan kesan gelap"



Kulit yang cantik mestilah nampak bersih, cerah dan glowing. Mesti rasa tak yakin pada diri kalau banyak kesan gelap. SKRUB  ni bantu menanggalkan sel kulit mati, daki gelap, parut dan sekaligus menjadikan kulit lebih cerah dan gebu. Semua orang nak kulit putih gebu kan?


Skrub daripada kelapa sangatlah bagus menanggalkan daki gelap yang ada di sekitar leher, ketiak dan celah peha. Sekali pakai dah nampak hasil. Skrub dipakai asalnya warna putih bertukar jadi kehitaman tersalut dengan daki lama.

Milky Coconut Scrub 100% Bahan Kelapa
120gm (RM28) / 250gm (RM50)


Cara Penggunaan:

Ambil 3 sudu Milky Coconut Scrub. Campurkan dengan air sehingga menjadi pes. Masa nak mandi sapu jer kat kawasan yang kita nak cerahkan. Sapu. 

Biarkan dalam 3 minit kemudian sental. Daki-daki akan keluar dengan mudah. Bilas dengan air biasa. Kulit jadi makin cerah dan moist jer. Rajin-rajin skrub kalau nak hasil lebih baik. 

Lepas skrub pakai Harmony atau Sweet Sensation Relaxing Oil #srisariherbs. Wangi satu badan. Kulit jadi super glowing dan nampak cerah.


TESTIMONI PENGGUNA



Segala kekotoram, sel kulit mati dan kesan gelap berjaya ditanggalkan oleh Milky Coconut. Power kan. Tengok kat gambar ni. Beberapa orang pakai ditangan masing-masing. Mereka teruja tengok result hasil gelap yang keluar. Macam-macam kaler ;)




Dapatkan Milky Coconut Scrub atau Set Skrub ini sekarang! 
HOTLINE: 011-11013301 / 018-6604048



#SpaSupplier #PembekalBahanMentah
#KelasSpa #KelasMobilespa #SkrubBadan #CerahGebu 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan