Rabu, 1 April 2020

SET SPA DIRUMAH




SPA DIRUMAH satu cara kita jaga kecantikan. Nak dapatkan kulit cantik, gebu, lembut dan berseri-seri kenalah jaga dari rumah. Kalau tak sempat ke spa. Buat spa sendiri di rumah. Dengan set-set spa ni kita tak perlu dah ke spa. Produk Srisari Herbs adalah produk yang telah digunakan di spa-spa terkenal seluruh malaysia. 

Jom berspa di rumah seminggu sekali pun dah cukup untuk rutin penjagaan. Boleh lakukan mandian naik seri, skrub badan, rawatan kaki, facial, rawatan rambut dan semua boleh buat sendiri kat rumah.

01 - SET TIARA (RM87)


SKRUB KOPI 
Menanggalka sel kulit mati, meratakan warna kulit serta mengurangkan tanda selulit jika digunakan kerap. Terdapat 2 jenis saiz yang anda boleh dapatkan. 60gm (Trial) dan 250gm (Saiz besar). Lakukan skrub seminggu sekali untuk kulit yang mulus, bebas parut dan warna kulit sekata

SABUN MANJAKANI
Cucian bahagian intim. Sabun ni bantu kurangkan masalah keputihan, kegatalan dan masalah bau. Amalkan pemakaian 2X sehari.

MANDIAN AURA HARUM SEDAP MALAM
Selepas skrub mandi dengan air titisan Harum Sedap Malam. Aromanya wangi mengharumkan seluruh tubuh. Mandian ini membuatkan mood kita menjadi tenang, seri wajah, lebih mudah tidur lena dan sentiasa merasa positif.



Nak tahu lagi set-set spa yang boleh dapat di Srisari Herbs?

Jom Hubungi whatsapp
011-11013301
018-6604048

Tiada ulasan:

Catat Ulasan